
در نمایش State of Unreal 2026، استودیوی Neon Giant دموی جدیدی از بازی مورد انتظار خود، NO LAW، را به نمایش گذاشت. NO LAW یک بازی نقشآفرینی تیراندازی اولشخص در یک دنیای آزاد است که بر اساس موتور Unreal Engine 5 توسعه یافته است. این بازی جدید از تیمی است که ما را با عنوان The Ascent آشنا کرد. بنابراین، بهطور حتم کنجکاویام برانگیخته شده است.
NO LAW وعده میدهد که یک بازی تیراندازی غنی از داستان با عناصر سایبرنویر باشد. داستان این بازی در یک شهر بندری خراب و ویران شده بنا شده که بر اساس نورهای نئون و بدآخلاقیها ساخته شده است، نه قوانین. بازیکنان در این سفر، به بررسی تاریخ غنی این شهر میپردازند و قلبهای نهان آن را ملاقات کرده و بازپسگیری آنچه که ناعادلانه از آنها گرفته شده، را دنبال میکنند.
در NO LAW، شما به عنوان Grey Harker ایفای نقش میکنید. هارکر یک کهنهسرباز با تجربه در هر دو میدان جنگ و شهر Port Desire است. پس از دریافت جراحتهای شدید در آخرین ماموریت خود، هارکر تصمیم میگیرد که زندگی نظامی را برای همیشه کنار بگذارد و بهدنبال زندگیای با آرامش باشد. با این حال، در حالی که تلاش میکند از مشکلات دور بماند، یک روز سرنوشت ساز، مشکلات به درب خانهاش میرسد. در طول مسیر شما به عنوان هارکر، با شخصیتهای رنگارنگ بسیاری روبهرو خواهید شد. برخی از آنها دوستان و برخی دیگر دشمنان هستند. انتخابهای شما میتواند تأثیر زیادی بر روند داستان بگذارد.
Neon Giant تأکید میکند که شما در NO LAW میتوانید به شیوه خود بازی کنید. شما میتوانید ابزارها و سیستمهای بازی را تسلط پیدا کرده و هر ماموریت را به داستان خود تبدیل کنید. به عنوان مثال، میتوانید از تجربیات نظامی هارکر بهرهبرداری کرده و در سایهها حرکت کنید، یا بگذارید تا او در خشم بیحد و حصر خود غرق شود و با تمام قوا وارد عمل شود. همچنین، راههای تاکتیکی برای پیشروی وجود داشته یا میتوان تنها با تیراندازی در پیشروی شبانه روز ادامه داد. بازی The Ascent برای من تجربهای بسیار لذتبخش بود و حالا برای تجربه NO LAW بیصبرانه منتظر هستم.
در حال حاضر، تاریخی برای انتشار NO LAW اعلام نشده است، اما حتما با خبرها و اطلاعات جدید در این زمینه شما را در جریان خواهیم گذاشت. لطفاً ویدیو را مشاهده کنید و منتظر اخبار بیشتر باشید!
منبع: DSOGaming — لینک
زمان انتشار منبع: 17 جوئن 2026
